15 August 2018

MAJLIS PERPISAHAN CIKGU SAUZANIH SULAIMAN


Sebuah Majlis ringkas bagi mengenang jasa cikgu Sauzanih yang akan berpindah sekolah di Kota Kinabalu. Cikgu Sauzanih mula berkhidmat di sekolah ini sejak tahun 2009. 

Sepanjang 9 tahun di sekolah ini, beliau lebih dikenali seorang pendidik yang tegas, berani, dan komited dalam setiap tugas yang diberikan. Seorang guru yang sentiasa disenangi oleh murid-muridnya, berkeyakinan tinggi, sentiasa berpakaian kemas, serta sentiasa mempamerkan kemesraan dengan semua guru, kakitangan, dan ibu bapa.

Semoga kecekalan dan kegigihan beliau di sekolah ini akan memberi sumber kekuatan baru untuk tugas yang lebih mencabar sebagai Guru Pra Sekolah di sekolah baru kelak. 

Semoga berjumpa lagi cikgu Sauzanih. Warga sekolah mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih atas segala sumbangan dan tunjuk ajar sepanjang berkhidmat di sekolah ini. Mohon maaf andai ada silap dan salah.

Putera paduka pasang pelita
Pelita dibawa pergi ke pekan
Berpisah jua akhirnya kita
Terkasar bahasa harap maafkan

Semoga berjumpa lagi cikgu Sauzanih. Warga mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih atas jasa dan sumbangan yang diberikan sepanjang berkhidmat di sini.














No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...