29 April 2012

PELAKSANAAN UJIAN SARINGAN KHAS LINUS KOHORT 1

Guru Besar & PK.1
KP. BM & KP. Matematik
Sebelum pelaksanaan Ujian Saringan Khas LINUS Kohort 1 Tahun 3, guru Penyelaras LINUS  memberi taklimat kepada pihak pentabir dan Jawatan kuasa LINUS keadah pelaksanaan ujian Saringan tersebut.


Pada 05 / 04 / 2012 , ujian Saringan Khas LINUS Tahun 3 diadakan bermula jam 08.00 pagi hingga 08.30 untuk ujian Saringan Khas Literasi dan pada 09.30 hingga 10.00 pagi Ujian Saringan Khas Numerasi telah dilaksanakan dengan jayanya.Guru LINUS yang mengawas ujian berkenaan telah mengambil bahagian berpandukan jadual waktu yang telah disediakan.



Sebelum instrumen diedarkan kepada semua murid, guru LINUS dan Ketua Panitia BM / Matematik akan menandatangani borang pengesahan untuk  semakan bagi pemantauan pihak yang berkaitan dalam pelaksanaan ujian Saringan tersebut.Semasa pelaksanaan Ujian Saringan Khas LINUS Kohort 1 ini, seorang pegawai pemantau telah hadir untuk memantau pelaksanan ujian tersebut.

KP Mate menandatangani Borang Pengesahan Saringan

PK. 1 dan Pegawai Bahagian Peperiksaan PPD Tawau
Guru Numerasi menandatangai  Borang Khas Ujian Saringan

Selepas itu, bermulalah tanggunjawab guru LINUS untuk memeriksa instrumen yang telah dijawab oleh murid dan mengisi data Saringan Khas ini di tapak SAPS.Guru Penyelaras LINUS pula akan mengemaskini Data Saringan Khas Kohort 1 , Saringan 4 dan Saringan 1 pada tapak NKRA. Data Saringan Khas LINUS yang telah siap diisi akan disahkan oleh Setiausaha Peperiksaan.


PK 1 dan Pengawai Peperiksaan memastikan sampul instrumen dibuka di hadapan murid
Sehubungan dengan itu, Jawatan kuasa LINUS SKBP mengucapkan ribuan terima kasih kepada En. Sapri Pegawai Bahagian Peperiksaan PPD Tawau, Pentabir sekolah, guru tahun 1 , semua guru SKBP, Setiausaha Peperiksaan, Guru Data Sekolah  dan mereka yang terlibat secara lansung atau tidak dalam memberi kerjasama menjayakan pelaksanaan Ujian Saringan Khas LINUS ini.

Catatan Laporan  :
Guru Penyelaras LINUS
SKBP 2012.












No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...